Follow on Bloglovin

søndag 6. januar 2013

- NEON -



Jeg ønsker meg så sinssykt nye joggesko som jeg både kan bruke til trening, men også til hverdags. Nike Free Run har så stort utvalg, og jeg har sinssykt lyst på både de neon gule og helt svarte. Fint treningsutstyr får meg alltid til å føle meg litt bedre når jeg trener, haha. Men samtidig må jeg være ærlig at for mye neon kan bli litt det største laget for meg, men en kul og behagelig shorts som den over, hadde jeg også likt å hatt i sommerklesskapet.

shoes Nike free run 

2 kommentarer:

  1. haha, husker jeg skulle kjøpe de skoene. hadde ønsket meg de i et år eller noe, og når jeg skulle prøve dem så var det INGEN støtte så jeg kunne ikke kjøpe den for jeg trengte det pga. lekkene og knærne mine! Var veldig trist, for de var sååå fine! Elsker neon :) men enig for mye kan ja.. mye :) og shortsen var en drøm!

    SvarSlett