Follow on Bloglovin

mandag 4. mars 2013

BEHIND THE SCENES / VICTIME MAGAZINE



/ Backstage film by Kaja Dons (me) for Victime magazine Marche 2013 /

For et par helger siden, fikk jeg være med på en fotoshoot for Victime magazine. De skulle fotografere en bildeserie til sitt splitter nye magasin som lanseres nå i Mars, og jeg fikk oppgaven om å filme "behind the scenes". Selv, synes jeg resultatet ble veldig bra, med tanke på at det er den første backstage-filmen jeg noen gang har laget. Fikk virkelig følt på hvordan det var å filme på en fotoshoot, og merket at dette er noe jeg ville trivd å jobbe med i fremtiden! 

7 kommentarer:

  1. Do you use a steadycam or sth. to make your movies run this smoove? <3

    SvarSlett
  2. Dødsbra Kaja! Du er råflink! Og Theresa er jo bare stunning

    SvarSlett
  3. Wow! Så sykt kult! Hva heter sangen(e)? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. "Swept Away" - Parr for Cuva https://soundcloud.com/parraforcuva/swept-away-parra-for-cuva-and

      Slett
  4. fy faen kaja! du er stjerna mi!

    SvarSlett
  5. Du er så flink! Hvordan har du fått slike oppdrag?

    SvarSlett