mandag 11. mars 2013

MOVING


 
For litt over to måneder siden, var familien min og jeg på visning, og så på en helt fantastisk loftsleilighet som vi alle forelsket oss i fra første stund. Etter litt tenking og planlegging, bestemte vi oss for å by(!), og FIKK VI LEILIGHETEN! Noe som vil si at jeg nå litt over to måneder senere, er i gang med flytteprosessen, og i løpet av denne uken vil vi ha fått flyttet over alt fra vår gamle hjem hvor jeg nå har bodd i 10 år, og inn i en fancy, råkul loftleilighet!!! Herregud, jeg gleder meg som en liten unge, dette blir så utrolig bra! Ved å se på disse bildene over, får jeg bare enda mer kriblinger i magen med tanke på hvordan jeg vil innrede det nye rommet mitt, og at jeg kanskje kan få kjøpt meg et par nye møbler samtidig. (Kommer til å legge ut en video etter hvert av rommet tenker jeg.)

// This week, my family and I are going to move into a new awesome apartment in centrum of Oslo, and I can't wait! It's so incredible, and I love the thought that I now got the chance to decorate a whole new room, and maybe buy a some new furnitures as well! 

9 kommentarer:

  1. Herregud, så heldig du er! Det er jo drømmeleiligheten min, så lyst og fint!

    SvarSlett
  2. lykke til med flytting! jeg flytta sist uke, og lever fortsatt litt i esker - men det er så gøy å begynne litt på nytt og å komme på plass!
    (og GUD som jeg elsker bildene over!!!)

    SvarSlett
  3. guuud så nydelig! ! heeldig;-)

    SvarSlett
  4. gleder meg til å se resultatet! :D

    SvarSlett
  5. ååå, så heldig du er! jeg kan nesten ikke vente med å flytte inn i egen leilighet når jeg blir student! :)

    SvarSlett
  6. Åhh, helt nyderlig! Drømmehuset :)

    SvarSlett